Monday, April 13, 2015

Photo session #2



Model: Ala / Myskena Studio 
Photographer: Paulina Kryśpiak

Pod moją nieobecność na blogu, więcej działo się na fanpage'u. Na razie udało mi się wykonać kolejne dwie sesje przy współpracy z agencjami, w tym dzisiejszą testową. Ze względu na to, że brakowało mi pozowania, niedługo będę mogła podzielić się z wami swoimi zdjęciami. :) Dzisiejszy wpis poświęcam rozpoczynającej swoją karierę w świecie mody Alicji, mającej zaledwie 14 lat! Na pierwszy rzut oka może wydawać się to nieprawdopodobne, ale dziewczyny z potencjałem zaczynają pracę już w tym wieku. Przy okazji pozwolę sobie na dygresję: poszukuję dziewczyn do agencji Eastern Models, mających co najmniej 15 lat i ponad 171 cm wzrostu. Szczegółowe informacje podaję w wiadomości prywatnej, więc jeżeli czujecie się na siłach, piszcie! Współpracuję też z United4models, więc mogę was polecić w dwóch miejscach. :)

Kolejna sprawa jaka nasuwa mi się na myśl to Fashion Week, który rozpoczyna się już w tym tygodniu. Będę w nim uczestniczyła po raz pierwszy jako wolontariuszka w sekcji sali pokazowej. Zdania na ten temat tego wydarzenia są podzielone, ale chcę wyrobić własną opinię, tym bardziej, że będę wszystko oglądała ,,od kuchni". Postaram się na bieżąco dodawać zdjęcia na niedawno założonego instagrama, więc może w najbliższym czasie wyniknie z tego jakaś fotorelacja na blogu! 



sweater H&M, second hand
shorts New Yorker
socks Calzedonia



turtleneck sweater C&A
body vinted



sweater New Yorker




4 comments:

  1. Piękna dziewczyna! Wygląda bardzo dojrzale. Piękne zdjęcia i stylizacje, szczególnie urzekły mnie te pudrowe skarpetki. Cudeńko!

    ReplyDelete